بارانباران، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

باران عشق

خاطرات پیش دبستانی

1390/9/28 2:49
995 بازدید
اشتراک گذاری

یک سری از خاطرات پیش دبستانیتو برات مینویسم که بدونی چقدر جیگر و بلا بودی عسلک مامان .   ز  

دنیای زیبا  زنگ عاشقی :

- مامــــــــان

- جـــــــــــانم ؟

- یه چیزی بگم دعوام نمی کنی ؟

- مثلا چی ؟

- ام ................ ام ................ (خیلی آروم و زیر لب :) عـــــاشق شدم

- چی ؟ عاشق کی ؟

( تا دید خندم گرفت اونم خندید و با صدای عادی گفت :)

- عاشق یکی از همکلاسیام .

( آخه تو کلاسشون دختر پسر قاطیه . ۱۰ تا دخترن ۱۳ تا پسر )

- اسمش چیه حالا ؟ چرا عاشقش شدی ؟

- اسمش ایلیاست . آخه خیلی خوش تیپ و باوقاره . همیشه هم موهاش تمیز و مرتبه .

- مامانی شما باید بگی ازش خوشم میاد . عشق برا ازدواج . شما هم که هنوز کوشولویید .

- مامان ! اندازه شما که شدم میتونم بگم عاشقش شدم ؟ می تونم باهاش ازدباج کنم ؟

....دنیای زیبا

(سه شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۰ )

 

اقرا بسم ربک الذی خلق :

امروز معلمشون ميگه قبل از عيد غدير برای اینکه بتونم داستان غدیر رو براشون بگم باید اول حضرت محمد ص رو بهشون معرفی می کردم . پس ۳ روز قبل از عید داستان حضرت محمد رو براشون ميگه . به اونجايي میرسه كه جبرائيل تو غار حرا به حضرت محمد ميگه اقراء بسم ربک لذی خلق يعني بخوان . بخوان محمد . بخوان .... ولي محمد ص ميگفته من بلد نيستم بخونم ، باران خانوم ما ميگه : خانم من اگه جاش بودم يه "يه توپ دارم قل قليه " براش ميخوندم دست از سرم بر داره تا بعدا یاد بگیرم بخونم براش .

(شنبه ۲۱ آبانماه ۱۳۹۰ )

 

وقتی میخوایم نماز بخونیم اینجوری حضور میگیریم مامان ( وضو ) :

صورتم را میشورم

دست راست و چپم را

سرم رو مست میکشم ( مسح )

پای راست و چپم را

( این وسط مسطا یه حرفایی هم از گلبرگ گل و اینجور چیزا بوده انگار ، که دخملی ما خودش ترجیح داده بود حذفشون کنه . )

( دوشنبه ۷ آذر ۹۰ )

 

مداحی باران خانوم برای عاشورا :

الـــــــــــــــــــــــــــهی مامان دورت بگرده که می خواید برنامه اجرا کنید . امروز پنجشنبه ست ، دهم آذر ۹۰ . قراره شنبه هفتم محرم ، تو سالن مدرسه برنامه اجرا کنید . فیلمشم آپلود میکنم میذارم همینجا یادگاری ، به عنوان اولین سرودی که شرکت کردی گلکم . ( خیلی خوشحالم که مدرسه تو عوض کردم . روحیه ات خیلی عوض شده و صبح تا اسم خانم محمدی میاد از جا میپری . خدایا شکرت که اشتباه نکردم . )

 

اصــــــــول دیــــــــن

- مامانی شعر اصول دینو بــخــــون برای خاله .

- بلد نیستــــــــــــــــــــم.

- بخون منم کمکت میکنم .

- من بچه ی مسلمــــونم                                      اصول دیــــنو میدونم

    اصول دین پـــــــــنج بوَد                                    دانستنش گــــــنج بُوَد

     اوّل خدآی یکتــــــــــــــا                                    یعنی تک و بی همتـــا

    دوم خدا عـــادل است ؟                                   بر همه چیز قــــادل است

     سوم نبوتِ نـــــــبــــی                                     اِمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

  -  نبی                                                            چهــــــارم ؟

  - چهارم زین العابدی

  - نه مامانـــــــــــــــی ، چهارم  ...................... پنچم ؟( خودم هم یادم نبود پنجمی رو یهو گفتم : ) معــــاد ؟

  - آهـــــان . پنجــــم مــوادِ علـــــی

 

اصل شعر :

 من بچه ی مسلمــــونم                                       اصول دیــــنو میدونم

اصول دین پـــــــــنج بوَد                                         دانستنش گــــــنج بُوَد

اوّل خدآی یکتـــــــــــــا                                            یعنی تک و بی همتــا

دوم خدا عــــادل است                                           بر همه چیز قادر است

سوم نبوتِ نـــــــبــــی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی عسل
5 بهمن 90 15:59
آخیییییی عزیزم چقدر واردی عسل هم عاشق اسکیته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران عشق می باشد