بارانباران، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

باران عشق

موهاتو كوتاه كردي ؟ جيگرتوووووو :) چه ناااااز شدي ....

1391/12/12 10:36
719 بازدید
اشتراک گذاری

الهي قربونت برم كه همه مدلی بهت مياد نمكدون مامان .

 

جوووون مامــــانی توووو

 

 

الهي قربونت برم كه همه مدلي بهت مياد نمكدون مامان . پريروز با خاله سولماز و مانيا رفتيم ارايشگاه و بعد از مدتهااااا چونه زدن با شما بالاخره راضي شدي موهاتو كوتاه كني :) منم از ذوقم كه چقدرررر خوشگل شده بودي كلي عكس ازت انداختم كه چندتاشم اينجا ميذارم هم برا خاله جونا كه ببينن و نظر بدن :) هم برا خودت كه بعدا با ديدن اين عكسا ياد اين روزاي قشنگ زمستوني كه از تابستونم گرمتره بيوفتي . آپلود عکس کوچولوهای فارسی آپلود عکس کوچولوهای فارسی آپلود عکس کوچولوهای فارسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نفس
16 اسفند 91 8:16
ای جووووووووووووووووووووووووووونم قرتی خانوووووووم عزیزم
یعنی من رسما" کشته مرده ی این ژست گرفتناتم ها
نمکدون به خدا مامانت راست میگه مویِ کوتاهم خیلی بهت میاد

سولماز جونم یه لحظه بیا خصوصی داری



ممنون خاله جون نفسی . انشالله خدا یه دختر نااااز بهت بده که دوبرابر من قرتی باشه اونوقت من و مامانم بیایم تو وبلاگش کلــــی قربون صدقه ش بریم
در ضمن مامان من هیــــچم پیر نیستــــا
مامان صدف
16 اسفند 91 9:17
مبارکه خاله. خیلی خشگل شدی عزیزم. ــــــــــــــــــ میگم مطمئنی اونجا زمستونه.
مامان یلدا و سروش
28 اسفند 91 1:05
ای جانم چه تغییری کرده این باران گلی. خیلی خیلی خوشگل شدی عزیزم. کاش منم میتونستم یلدا رو راضی کنم موهاشو کوتاه کنه
مامان یلدا و سروش
28 اسفند 91 13:55
عزیزم ما لینکتون کردیم خوشحال میشم ما رو م بلینکی


با افتخار لينكتون كرديم خانومي
مامان یلدا و سروش
29 اسفند 91 1:28
دوقدم مانده به خندیدن برگ. یک نفس مانده به ذوق گل سرخ. چشم درچشم بهاری دیگر…. تحفه ای ندارم که کنم هدیه تان. یک سبدعاطفه دارم همه ارزانیتان… نوروز مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران عشق می باشد