بارانباران، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

باران عشق

سفر شیراز ** 12 تا 21 بهمن ماه **

1390/11/23 12:49
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

 

بالاخره بعد از دو سال طلسم سفرمون به شیراز شکسته شد و رفتیم پیش ریحانه جون و هانیه گلی .

                                                 دنیای زیبا

نمیدونم چرا از بهمن 88 که رفتیم شیراز دیگه جور نمیشد بریم . قبلا خیلی میرفتیم شیراز . حداقل سالی یکی دوبار . ولی بالاخره این طلسم شکسته شد . البته به قیمت از دست دادن شرکت در سرودهای دهه فجر که معلم مهربونتون کلی زحمتشونو کشیده بود . آخه موقع رفتن قرار بود 3 - 4 روزه برگردیم ولی خوردیم به تعطیلات 22 بهمن و بلیط گیرمون نیومد و اولین پروازی که جا میداد 24 بهمن بود . ولی بالاخره برای بیست و یکم گیر اوردیم . اونم با دردسر .

انشالله جشنها و سرودهای بعدی .

و امــــا شــیــــراز

جای همگی خالی خیلی خیلی خوش گذشت . خاله جان و عمو احمد و بر و بچز هم خوب بودن و به همه سلام رسوندن . البته ما که همش بازار بودیم وملی میدونین که بازار کلا خوش میگذره . :)

برای گردش هم فقط دو بار پارک رفتیم که عکساشو ضمیمه میکنم . به حافظ و سعدی و .... هم از خونه سلام فرستادیم .

جاتون خالی دو بار هم رفتیم پشت شهرداری بستنی خوردیم . آ؛خه من عاشق بستنیای اونجام و هیچ جا رو مثل اونجا قبول ندارم . شاید به خاطر خاطرات کودکی باشه البته . ولی خدایی بستنی هاش حرف نداره . جاتون خالی 2 کیلو بستنی و 2 کیلو هم فالوده گرفتم و گذاشتم فریزر خاله جان و حسابی که سفت شد با خودم اوردم کیش . خیلییییییییی خوبه . عــــــــــالیه .

و اما عکس هــــا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فهیمه مامان پرهام
7 اسفند 90 14:14
سلام سولماز جان اتفاقا" من فراموش تون نکرده بودم و خیلی خوشحال شدم وقتی کامنتت رو دیدم سر فرصت میام سراغت و می خونمتون، البته الانم بعضی از پست ها رو خوندم باران جونو ببوس و بازم بیا پیشمون ضمنا" با افتخار لینکتون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران عشق می باشد