بارانباران، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

باران عشق

بازم تولدت مبــــارک :)

1392/11/4 16:15
2,002 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یه کیک کوشولو گرفتم بردم کلاس زبان باران. آخه تولدش دیروز بود دیگههههه. میخواستم خودم کیک بپزم ببره ولی وقت نکردم. داشت میرفت ناراحت بود میگه شما اصلا به من اهمیت نمیدین....  متفکر
هههه خووووو اون هفته اون همه خرج کردم برا چی پس ؟!
منم رفتم یه کیک کوچولو خریدم براش یردم. چند تا بادکنک هم گیفت دادم به بچه ها خخخخخخ سر و تهشو هم اوردم ولی خیلی خوشحال شد. عکساشو تو ادامه مطلب میذارم .

ینی همچین دختری داریم ما ........ 

 

تولد تولد تولدت مبارك

مبارك مبارك تولدت مبارك

روز تولد توئه دوباره

از همه جا شادي وگل مي باره

تو هديه ي خداي مهربوني

نازو قشنگ مثل گلا ميموني

 

 

نفــــس مــامــان . جیــــگر مــامــان

 

 

  

 

از دست این پسرای بلا که نمیذاشتن یه عکس درست حسابی بگیرم چشمک

 

 

( از سمت راست : اول بهراد بود که اینجا رفته دستشو بشوره ، بعد عرفان ، آتنا ، باران ، پریناز ، یاشار ، کیان ، ارشا . آوا جونم غایب بود که جاش خالی بود . ) 

 

 

کیک رو هم همه با هم بریدن ماچقلب

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان یلدا و سروش
30 اردیبهشت 92 15:22
همیشه شاد باشی باران گلی
مامان یلدا و سروش
4 خرداد 92 18:59
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی یادت نمیرود باید عاشقی کنی کاش من اینگونه عاشق بودم .....
ღ♥ღمامانღ♥ღ
5 خرداد 92 8:31
تولدش بازم مبارک! من دیگه با نفس نباید بیام اینجا!خخخخخخخخ راستی این چه جور کلاسی بود اونوقت؟!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران عشق می باشد